Design Thinking

In alle opdrachten staat de gebruiker, de mens, centraal. Op gestructureerde wijze pak ik elk probleem aan.

Of het nu gaat om het ontwikkelen van een nieuw producten-pakket voor een telecom-bedrijf , of het uitdenken van een complete  e-commerce-strategie voor een kinderwagen fabrikant. Door “out off the box ” te denken ontstaan unieke perspectieven.

Perspectieven die van onschatbare waarde (kunnen) zijn voor de gehele productontwikkeling en het succes van het uiteindelijke product.

Deze nieuwe inzichten vertaal ik naar nieuwe  producten en diensten.

Op een “agile wijze” begeleid ik ontwikkeltrajecten van start tot finish. Waarbij “meten is weten” een belangrijke rol spelt. Door voortdurend de vinger aan de pols te houden en de juiste vragen te stellen ontstaat per iteratie een beter begrip voor de te ontwikkelen oplossing.

Opgeleid tot ergonoom bekijk ik producten altijd in hun context. Inzicht in de relatie mens-machine / mens-systeem is van groot belang voor het succesvol ontwikkelen van producten, diensten en systemen.